Friday, August 21, 2009

Our Forever Love

Share it Please

There is a love down in my soul.
Where faith and trust I do hold.
Love that will stand forever more.
That's what sisters were made for.

Together we've been through a lot.
Caring not what others thought.
We stood tall and held our groun.
Foundation from our mother kept us sound.

Now we've grown up and left the nest.
The love we share is still the best.
My sisters I do love you true.
My thoughts often travel back to you.

4 comments:

  1. 我所認識的小天使—佳佳

    三年前第一次在msn上面我認識了一個小女生
    第一個我跟她的小秘密是幫她的哥哥買鞋
    讓她偷偷看哥哥的鞋穿幾號…
    第一次我跟她的談話是祝福她生日快樂
    從那次之後我就知道她是個很可愛的女生

    當我第一次正式見到她便被她的笑容吸引
    我很喜歡跟她談話,她的話天真卻又真誠
    在她的家裡我們常一起看電視 看星座 一起討論
    我們還曾一起幫狗狗洗澡 讓狗狗追著我們要玩具….

    當我們第一次上雲頂 我跟Alan帶她照拍貼
    她興奮的樣子 多變的拍照姿勢 都讓我覺得有趣
    當晚當我們第一次跟全家人打保齡球
    貼心的她在開心之餘不斷鼓勵我 給我很多支持
    每當我生日的時候 我一定收到她給我的簡訊
    祝福我生日快樂
    當我決定出國唸書 她的祝福不曾少過…

    這一切的一切 我都永遠記著
    雖然上天將她帶離我們 將她帶到另一個世界
    但是她跟我們在一起的點點滴滴
    全都深深刻在我的心裡
    雖然我認識她只有短短的三年
    但是我總覺得她已經跟我很親近 很親近
    縱使只有相聚短短的三年
    但是我仍然覺得珍貴
    我很高興能認識這位勇敢,可愛,貼心的小女生
    雖然她最後仍然離開了我們
    但是在我心裡她永遠是我們大家珍愛的小天使
    永遠不變

    ReplyDelete
  2. My Dear Sis,
    You're my angle and I will always remember you in my hearts. Rest in peace. Love you so much.

    ReplyDelete
  3. 佳佳,
    虽然你已经离开我们了。
    可是,
    你的笑容
    以及
    你给我们的美好回忆。
    将永远留在我们的脑海里。
    永远永远都不会忘记你。
    希望你在天堂里能够快快乐乐的。



    小叔和婶婶

    ReplyDelete
  4. MY DEAR SIS , YOU ARE THE GREATEST,

    AND AMAZING IN EVERYWHERE.

    I GREATLY ADMIRE AND LOOK UP TO YOU,

    EACH AND EVERYDAY.




    YOU ARE ALWAYS SHOWING HOW MUCH YOU CARE,

    FROM YOUR HEART THAT IS ALWAYS FILLED WITH LOVE.

    YOU ARE A BEAUTIFUL ANGEL,

    THAT WENT TO THE HEAVEN.



    I AM THE LUCKIEST SIS IN THE WORLD,

    TO HAVE GROWN UP NEXT TO YOU.

    WE PLAYED AND LAUGHED AND HAD FUN TOGETHER,

    A GREAT BOND THAT HAS ALWAYS STAYED TRUE.



    SIS YOU ARE ALWAYS IN MY HEART AND THOUGHTS,

    AND I WILL ALWAYS REMEMBER YOU IN MY DEEP HEART CORE.

    YOU ARE MY WORLD AND I LOVE YOU SO MUCH,

    ALWAYS AND FOREVER, YOUR COUSIN SIS, HUEY LIN.



    SIS CHIA,


    I WILL LOVE YOU ALWAYS.

    ReplyDelete

Followers

Flickr Photostream

| Home | My Album | Others Blog: 1, 2

Follow The Author